Ik mag ook wat zeggen!

Dit is de eerste “post” op mijn Narrowcasting & Digital Signage belevenissen weblog. 
Ik loop sinds het prille begin van de narrowcasting & digital signage markt mee. Ik heb veel gezien, en weet uit eigen hand wat wel werkt en wat niet werkt. Ik heb flink wat gezocht naar weblogs over narrowcasting, maar wat ik vooral tegenkom zijn product gerichte verhalen die vooral het product van de auteur in een goed daglicht zetten. Ik kijk veel meer vanaf een macro niveau. Ik ben vooral op zoek naar wat er allemaal gebeurt in de markt. Wat werkt er, en wat niet. Wat is een succes en wat is van het begin af aan gedoemd te mislukken.

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

