Narrowcasting “dag top 10”

Ik vind de aanpak van het Amerikaanse AdSpace Networks een zeer interessante. Hun aanpak komt erg dicht in de buurt van wat deze narrowcasting netwerken zouden moeten zijn – het helpen van consumenten en het verhogen van de omzet van de huurders. AdSpace komt met “de dag top 10”, dit is een opsomming van de beste deals in het winkelcentrum, op de schermen is een 10 seconde spot te zien van elk van de producten. Winkeliers blij en de consumenten worden geïnformeerd waar de beste deals te vinden zijn. Ik zelf ben erg geïnteresseerd als ik zie dat ik vandaag € 150,- korting krijg op een digitale camera bij de elektronica winkel. 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s