Slimme paskamers die mode advies geven

Paco Underhill schreef in zijn boek “Why We Buy” dat paskamers het belangrijkste gedeelte van winkels zijn. Omdat daar de beslissing gemaakt worden, maar gek genoeg zijn de meeste paskamers saai en wordt er niets aan gedaan om een aankoop te stimuleren. Ze zijn over het algemeen klein, donker en oncomfortabel.  Het kan echter ook anders, een bedrijf uit Hong Kong heeft “An intelligent Simulator for Cross-selling & Up-selling using Smart Fitting Room & Smart Dressing Mirror” op de markt gebracht. Dit is een combinatie van een spiegel, met een touch screen LCD scherm en een RFID chip lezer. De RFID chip lezer herkent het product en geeft aanbevelingen op het scherm.
 
 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Slimme paskamers die mode advies geven

  1. Rick zegt:

    Een spiegel die een commerciële boodschap toont op het moment dat iemand er gericht in kijkt lijkt mij echt wel een toegevoegde waarde. Grappig concept!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s