USA Today’s kijkt naar Electronische narrowcasting Billboards

Ik wil u graag wijzen op een recent artikel in de krant USA Today. In dit artikel “outdoor ads make tech comeback” worden features besproken zoals interactiviteit door sms, website interactie met het beeldscherm en het feit dat deze schermen dagelijks of zelfs elke minuut gewijzigd kunnen worden tegen lage kosten. Berekeningen laten ook zien dat narrowcasting een zeer interessante return on investment laat zien.

 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s