Interactieve narrowcasting in Ralph Lauren etalage

In een Polo Ralph Lauren winkel is een interactieve narrowcasting applicatie geïmplementeerd. Voorbijgangers kunnen via een touch screen op het raam interactief door het aanbod heen surfen en zelfs een aankoop doen. Het systeem zorgt in ieder geval voor veel “buzz” want zelfs als de winkel gesloten is zijn er veel mensen die met het systeem bezig zijn. Als het systeem de beoogde doelstellingen behaald zal het in andere Polo winkels geïnstalleerd worden.      

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s