Narrowcasting Effecten in de VS

Narrowcasting is een relatief nieuw medium en retailorganisaties en adverteerders zijn nog niet volledig overtuigd dat het medium effect heeft en de investering waard is.De digitalisering van de media heeft geleid tot enorme fragmentering van het medialandschap, waardoor de marketeer opnieuw zijn mediakaarten schudt en op zoek is naar de troeven in het spel. De winkel is zo’n troef.Op haar weblog schrijft Josette van de Bult een “kort” verhaal over de effecten van narrowcasting in de VS.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s