Eindelijk een commercial waar ik naar uitkijk!

Het mooiste van de nieuwe Bravia commercial van Sony, is dat het zo veel aandacht krijgt voordat de commercial te zien is op tv. Dit is een commercial waar u niet voor gaat weg zappen. Voor deze commercial heeft men 70.000 liter verf gebruikt op een leegstaand appartementen complex in Glasgow. U kunt de video hier bekijken en hier de foto’s.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s