Narrowcasting schermen in de Metro van London

Viacom Outdoor heeft het ‘grootste buitenreclamecontract ter wereld’ kunnen verlengen met de London Underground.

Begin 2006 is het contract ingegaan, voor een duur van 8,5 jaar. Viacom Outdoor heeft deze week z’n plannen gepresenteerd. In die plannen is veel plaats voor narrowcasting. Er komen ruim 2.000 nieuwe beeldschermen, verdeeld over 30 stations en er komen digitale projectieschermen tussen de sporen op de stations.

“Het netwerk zal merken in staat stellen verdergaande interactie met klanten te bewerkstelligen. Bijvoorbeeld door op tijd en plaats gedifferentieerde inzet van advertenties”, aldus Viacom.

De schermen zijn vooral interessant met het oog op de Olympische Spelen die in 2012 naar Londen komen. Hier kunt u een filmpje, vinden dat alvast een beeld geeft van hoe het er uit komt te zien.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s