Interactieve infozuilen langs A58

Toeristen en andere weggebruikers kunnen langs de A58 tussen Etten-Leur en Roosendaal via internet informatie opvragen over de situatie op de weg en over toeristische mogelijkheden. Als deze proef van Rijkswaterstaat Noord-Brabant aanslaat, zal Rijkswaterstaat overwegen overal in Nederland van deze informatiezuilen te plaatsen. Dat heeft de dienst donderdag bekendgemaakt.

Passanten kunnen op een toetsenbord van de informatiezuil een aantal websites opvragen. Dat zijn die van Rijkswaterstaat, de ANWB, Bijzonder Brabant, Uit in Brabant, Uit in Etten-Leur en de provinciale VVV van Zeeland. Ze treffen daar ook telefoonnummers aan voor specifieke vragen. Via de site Van A naar Beter van Rijkswaterstaat kunnen ook vragen over de situatie op de snelwegen worden ingetypt, waar direct antwoord op wordt gegeven.

 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s