Adweek komt met artikel over meten narrowcasting

Adweek heeft deze week een artikel over media meetbureau Nielsen en digital signage leverancier SignStorey. SignStorey heeft een aantal schermen netwerken in exploitatie o.a. bij supermarkten, op deze schermen worden advertenties getoond die de consument moeten overtuigen op de plek waar de producten verkocht worden.     

Bij dit soort businessmodellen is het van het grootste belang dat de effectiviteit van het netwerk getoond kan worden aan adverteerders. Nielsen is gespecialiseerd in het meten van verschillende media. Nielsen is een autoriteit in de markt, hun metingen zullen zeker serieus genomen worden door potentiële adverteerders.

De belangrijkste punten uit het artikel zijn dat:
 68% van de ondervraagde zegt dat de digital signage schermen hun aankoop beslissing beïnvloedt.
 44% zegt dat zij het product zouden omruilen dat zij wilden kopen, door een advertentie op de digital signage schermen.       
Dit is groot nieuws voor de narrowcasting markt!
Hier kunt u het het artikel vinden. 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s