Kentucky Fried Chicken komt met narrowcasting in haar restaurants

Afgelopen zaterdag 2 september heeft Kentucky Fried Chicken (KFC) een nieuw restaurantconcept gelanceerd op de Foodstrip in Amsterdam Zuidoost. Een uitgebreid onderzoek naar de veranderende eetcultuur in Nederland vormde de inspiratie voor dit innovatieve restaurant. Twee trends vallen op: ‘eating where and whenever’ en ‘eating with all your senses’. Het interieurontwerp van dit nieuwe KFC restaurant staat model voor de nieuw te openen KFC restaurants in komende jaren in Nederland. In het interieur zijn voor iedere gelegenheid verschillende settings gecreëerd: een ‘on the go zone’ met statafels, een business lounge met fauteuils, een leeshoek, een kinderspeelhoek en een gamezone. Ook is gratis wireless internet, Nintendo DS lite gaming unit, Instore TV met een eigen KFC channel en een menuboard TV programma met een kijkje in de keuken van KFC.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s