V&D lanceert Ear & Eye

Ear & Eye. Zo heet de nieuwe formule voor home entertainment in warenhuis Vroom & Dreesmann. De nieuwe formule is tot stand gekomen in samenwerking met Hermans Retail, dat zich sinds enkele jaren bezighoudt de totale invulling van alle home entertainment op de winkelvloeren van V&D. Ear & Eye betreft een pilot voor een shop-in-shop formule, waarbij Hermans Retail verantwoordelijk is voor de exploitatie, als onderdeel van het warenhuis. Gekoppeld aan het nieuwe winkelconcept is in ontwikkeling een Ear & Eye-webshop en een narrowcastingplatform, waarmee volgens Hermans Retail ‘direct op de winkelvloer invulling gegeven kan worden aan klantgerichte marketingcommunicatie’. Deze instore-tv zal operationeel zijn bij opening van de tweede Ear & Eye, in V&D Zeist op 26 oktober.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s