Volgens TNS Nipo is de acceptatie van schermen voor reclame gering

TNS Nipo onderzocht op verzoek van het RTL Nieuws het gebruik en de acceptatie van beeldschermen in de publieke ruimte. Het onderzoek, uitgevoerd onder ca. 1000 respondenten.

Wat op viel is dat ruim 84% van de ondervraagden het gebruik van schermen in openbare ruimten als positief ervaart, vooral als de schermen gebruikt worden voor nieuws voorziening en voorlichting.

De ondervraagde zien uiteraard liever geen reclame op de schermen, 79% van de ondervraagden zegt daar geen prijs op te stellen.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s