Narrowcasting in de fitness school

Het nieuwe Amerikaanse mediabureau IdeaCast richt zich volledig op sportscholen en fitness scholen. IdeaCast zal o.a. narrowcasting uitzendingen op de bestaande televisienetwerken in de diverse healthclubs in de VS gaan uitzenden.

IdeaCast stelt gratis narrowcasting kanalen ter beschikking, ondermeer met CNN. IdeaCast zegt toezeggingen van o.a. adverteerder Pepsi te hebben. Andere adverteerders zijn Orbitz, FTD en Canadese bierbrouwer Molson.

Het voordeel is dat het fitnesspubliek makkelijk te ‘vangen’ is. Op een loopband kan men nou eenmaal niet wegzappen.

Het bedrijf start met een groep sportscholen die samen goed zijn voor een dagelijkse 1 miljoen kijkers.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Narrowcasting in de fitness school

  1. J.S.Dijkstra zegt:

    Combinatie van broadcast in combi met narrowcast.
    Vrg Joost Dijkstra

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s