100 miljoen voor adverteren op narrowcasting kanalen

In 2008 besteden adverteerders zeker 100 miljoen euro aan narrowcasting. Dat is de prognose van Marcel Visser van ON. On is een narrowcastingplatform voor de horeca. Het geld zal met name komen uit het potje dat nu voor televisie is gereserveerd.

Adverteerders besteden momenteel minder dan een half procent van hun advertentiebudget aan narrowcasting; over twee jaar is dat volgens Visser 1,5 procent.

Narrowcasting zal toenemende mate worden ingezet ter ondersteuning van tv-campagnes.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s