Narrowcasting met een luchtje

Een tax-free winkel in de luchthaven van Auckland Nieuw-Zeeland verleidt de winkelende reizigers voortaan met geuren. De narrowcasting commercial van een wodkamerk met frambozensmaak wordt zo versterkt met een geurtje van frambozen.  De technologie kan maar liefst 2000 verschillende geursensaties opwekken.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s