Spar in Groot-Brittanië krijgt Instore-TV

De Spar supermarkt vestigingen krijgen hun eigen Instore-TV netwerk. Avanti Screenmedia is een 5-jarige overeenkomst ter waarde van 13 miljoen euro aangegaan. Avanti Screenmedia gaat de installatie doen maar ook de advertentieverkoop. Avanti beheert momenteel narrowcastingkanalen in winkelcentra en een aantal. Spar TV zal eerst gaan draaien bij 206  ‘eigen’ winkels, daarna zal bij succes het kanaal worden uitgebreid naar de buurt supermarkten van franchisenemers. In totaal zijn er 2700 Spar-winkels in het Verenigd Koninkrijk. Afgelopen zomer stopte Tesco de samenwerking met JCDecaux voor de verkoop van advertenties op z’n schermen in de Tesco winkels. Deze schermen worden nu vooral gebruikt voor eigen mededelingen. De tijd zal het leren of Spar er in zal slagen voldoende opbrengsten uit het netwerk kan halen om succesvol te zijn. 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s