Wal-Mart TV gaat flink op de schop

Het narrowcasting netwerk van Wal-Mart gaat flink veranderen. Bij Wal-Mart hangen nu ca. 100.000 schermen in 1200 locaties. Het narrowcasting kanaal moet slimmer, doelgerichter maar vooral beter bekeken gaan worden. Het huidige concept is zeer beperkt er worden slechts loops met advertenties getoond. Wal-Mart gaat dat nu veranderen. Na een pilot in 20 winkels, is besloten een aantal belangrijke veranderingen door te voeren, Wal-Mart gaat o.a. segmenteren per productgroep:

– De advertenties zullen per afdeling en zelfs per schap gaan variëren.
– De monitoren zullen vooral in het schap geplaatst worden.
– De content zal niet langer per satelliet verzonden worden, maar via IP;
– Er komen monitoren op de de A1-plaatsen met speciale content.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s