Onderzoek naar narrowcasting in Engeland

AKA.TV komt met een artikel over een onderzoek naar narrowcasting bij Britse Retailers. Dit zijn de belangrijkste ondervindingen:

– Het gemiddelde aantal schermen per winkel is 3;
– 77% van de retailers hebben 1 kanaal;
– De content ververst men over het algemeen 1 keer per week (41,7%) en 1 keer per maand (33,3%);
– 48,8% zegt in de toekomst meer gebruik te gaan maken van schermen.

 

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s