POSTV gaat narrowcasting kanaal exploiteren bij Makro

Instore TV-exploitant POSTV gaat in alle Makrovestigingen de narrowcasting verzorgen. POSTV verzorgt de content productie, het beheer en de exploitatie van het narrowcasting netwerk.

POSTV start met vier aparte TV-kanalen, voor de productgroepen food, non food, consumer electronics en het restaurant. Alle kanalen krijgen hun eigen content waarbij rekening gehouden wordt met de verblijfsduur, de reden van bezoek en de interesse van de klant.

POSTV hangt meer dan duizend schermen in de verschillende vestigingen verspreid over Nederland op. Voor de kerst moet de Amsterdamse vestiging van de Makro volledig zijn geïmplementeerd, daarna volgen de overige vestigingen.

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s