VNU komt met instore onderzoek

VNU gaat met NielsenConnect volgend jaar een wereldwijd instore onderzoek starten. Hiervoor is een nieuwe business unit opgericht, Nielsen In-Store. Nielsen In-Store gaat het bereik meten van alle verschillende instore media, waaronder TV en radio, schapkaarten, digital signage en andere PoP displays. Hiervoor wordt een eigen ontwikkelde currency gehanteerd. Het onderzoek, richt  zich eerst op de Noord-Amerikaanse markt. Daarna is het de bedoeling uit te breiden naar alle 90 landen waar VNU actief is op dit gebied.

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s