Narrowcasting initiatieven bij opticiens

Ook Oogmerk heeft de voordelen gezien van narrowcasting. Oogmerk start deze week met een pilot. In vijf winkels van de keten hangen televisieschermen waarop het programma Oogmerk in Beeld te zien is. Notice uit Amsterdam heeft voor deze pilot de content verzorgd.

Korte mode en fashionable lifestyle items worden vertoond afgewisseld met advertenties van Oogmerk en van leveranciers. Daarnaast worden trends gecommuniceerd en informatie over oogmetingen.

AdScreens kwam vorige week met tvOptiek. Dit is een narrowcasting kanaal speciaal gericht op de opticien. Vanaf 75 euro per maand hebben opticiens de mogelijkheid om een eigen narrowcasting kanaal te hebben met dagelijks verse infotainment zoals weer, nieuws, shownieuws, sportnieuws etc. Vier keer per jaar komt er een geheel nieuw content programma, aangepast aan de seizoenen.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Narrowcasting initiatieven bij opticiens

  1. Hans zegt:

    Bericht gelinked aan narrowcasting.uwstart.nl

  2. Weet je wat me aardig lijkt? Dat je gaat zitten, dat je gezicht wordt opgenomen en dat je dan virtuele brillen kan passen. Dan zie je meteen of dat lichtblauwe montuur (dat niet op voorraad is) jou staat.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s