Out-of-home 2005 marktanalyse

Jaarlijks publiceert Nielsen Media Research samen met de VEA het rapport netto mediabestedingen. De marktomvang voor out-of-home is in 2005 geschat op een waarde van € 151 miljoen. In aanvulling op de jaarlijkse marktanalyse van Nielsen Media Research heeft het NNAB afgelopen maandag een analyse van de markt gepubliceerd voor het jaar 2005. Het NNAB schat de markt in op € 246 miljoen, waarmee het marktaandeel 5,6% bedraagt. Ik ben benieuwd waar dat grote verschil vandaan komt?

Het rapport is te donwloaden op de site van het NABB.

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s