MINI test gepersonaliseerde billboards

Eerder schreef ik al dat het nu al mogelijk is om “Minority report” achtige billboards te creëren die het winkelende publiek aanspreken bij hun naam. Fictie is werkelijkheid geworden met een pilot project van MINI. Het idee is eenvoudig, u geeft MINI wat informatie over uzelf bijvoorbeeld uw naam of bijnaam. Dan stuurt MINI u een sleutelhanger die u kan identificeren als u in de buurt van de billboards komt. Op het billboard verschijnt uw naam met een persoonlijke boodschap gebaseerd op de door u verstrekte informatie. Maar het zou pas echt leuk worden als de sleutelhanger tegen mij zou gaan praten.

Advertenties

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op MINI test gepersonaliseerde billboards

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s