Microsoft ook in Digital Signage

Microsoft komt met een een nieuwe technologie op het gebied van Out-of-Home advertising.

Microsofts adCenter Labs heeft afgelopen week een demonstratie gegeven van een systeem dat met behulp van een camera en gezichtsherkenningsoftware moet zorgen voor de vertoning van relevante advertenties op schermen in bijvoorbeeld winkelcentra. Het systeem kan aan de hand van gezichtskenmerken het geslacht van de kijker vaststellen. De advertenties op de schermen kunnen daarop worden aangepast.

Microsofts adCenter Labs werkt aan allerlei innovaties op het gebied van advertising, zoals bijvoorbeeld de video hyperlink.


 

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Microsoft ook in Digital Signage

  1. klinkt goed! Heb je misschien meer info over die demo (link naar een videodemo???)

  2. hp akkerman zegt:

    Beste Julian, zou je gezien onze overeenkomsten in onderwerpkeuze en taalgebruik misschien eens kunnen overwegen om narrowcasting.blieb.nl op je blogrol te zetten?

  3. juliannatte zegt:

    Beste Hans Peter,

    Consider it done!

    Groeten,

    Julian

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s