AH schuift met narrowcasting schermen

In de zeven Albert Heijn supermarketen waar een pilot met narrowcasting loopt is het systeem aangepast. O.a. zijn de beeldschermen vervangen en ook de plek waar de schermen hangen is aangepast. Ze hangen niet meer in straten bij de bepaalde categorieën, maar op de centrale plaatsen in de winkels. dit bijvoorbeeld bij de versafdelingen en de kassa’s. ‘We hebben tot op heden veel geleerd over narrowcasting en daar waar nodig passen we het systeem aan’, zegt een woordvoerder van de supermarkt. ‘Dat doen we mede na onderzoek onder onze klanten. Zij reageren in ieder geval enthousiast op de veranderingen.’

Ik ben een tijd geleden in zo’n pilot store geweest in Dordrecht. Ik was niet heel erg onder de indruk, naar mijn mening is er niet goed nagedacht over wat voor content het beste gebruikt kan worden in een supermarkt. Ik heb daar al eerder over geschreven in dit artikel.

 

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s