AD met narrowcasting in sportkantines

Het AD gaat doorlopend nieuwskoppen vertonen op beeldschermen in 250 sportkantines door het hele land, te beginnen met sportnieuws.

AD NieuwsMedia en narrowcasting netwerk MaxTT Media hebben daarvoor een overeenkomst gesloten. Als onderdeel van de overeenkomst gaat AD NieuwsMedia ook advertentieruimte op de beeldschermen verkopen.
Het krantenbedrijf wil een multimediaal sportplatform gaan bieden voor sportliefhebbers en actieve sporters. MaxTT Media zegt met de 250 sportverenigingen meer dan een miljoen unieke consumenten te bereiken.

Artikel via adformatie

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s