Visie van de Rai op narrowcasting

Ik kwam een leuk filmpje op Strijks.nl tegen over het narrowcasting project in de Rai. Beurs- en congrescentrum RAI biedt nu ook adverteerders toegang tot het onlangs geïnstalleerde narrowcastingkanaal, RAI Live. Het netwerk van 700 schermen vervangt de traditionele bewegwijzering voor een deel en heeft daarnaast ook een functie bij calamiteiten.

 De Auto Rai was de eerste gelegenheid waarbij adverteerders gebruik konden maken van het nieuwe medium.

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s