Bereik tv reclame wordt zwaar overschat

Uit onderzoek van Mediaedge:cia blijkt dat slechts 38% van de tv-kijkers vol aandacht kijkt naar hun favoriete tv programma, 25% van de mensen is aan het bellen, terwijl 20% mailt, msn’t of chat. 

advertentie-narrowcasting_1.jpg

Over juliannatte

In dit weblog zal vooral aandacht besteed worden aan de jonge industrietak die zich bezighoudt met centraal aangestuurde communicatie richting specifieke doelgroepen.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s